۲ پاسخ

طبیعیه از واکسنه

دختر بزرگم هربار واکسن میزدم اسهال میشد اما کاری نمیکردم، ینی یبار بردم دکتر، گفت حساسیت پیدا میکنه به اون واکسن ، اما جای نگرانی نیست ، دیگه بعدا که اسهال میشد نمیکردم تا ۲ روز خوب میشد، قطره پدی لاکت هم خوبه بدی اسهال قطع میشه

سوال های مرتبط