عزیزم نگران نباش اکثر بچه ها کولیک رو دارن چون هنوز دستگاه گوارششون تکمیل نشده ، من قطره کولیک ایز رو دادم به پسرم تقریبا خوب بود ، قطره اینفکول رو خیلی تعریف میکردن ولی رو پسر من تاثیر نداشت ، سعی کن دور نافش رو با روغن سیاه دونع ماساژ بدی ، پسر من بعد از واکسن دو ماهگی خوب شد
دختر من از روز پنجم گرفت،پیرم دراومد بخدا،ببین حتما حتما اروغش و بگیر،قطره کولیک پدیا بست من میدم یکم اروم میشه،ولی درکل تا سیستم گوارششون اکی شه همینه داستان،
ربطی به غذا نداره عزیزم کلا بچه های الان دارن البته زمان قدیم هم داشتن که به زور جوشنده نبات داغ آروم میشدن
منم پسرم امشب بردم دکتر کلا دکتر گفت همه بچه های الان دارن تا سه ماهگی ببر دکتر دارو میده که خیلی اذیت نشه
خودتم غذای نفاخ سرد نخور که بیشتر اذیت نشه
پسر منم داره ولی زیاد نمیگیرس صدای جارو برقی دانلود کن بزار عالیه با پست گزارش جوری که جلوی نفسش نگیرع بزن چند دقیقه
کلا بچها همه الان دارن برو دکتر دارو بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.