ب نظر من لیزری یا همون جذبی خیلی خوبه مال من اونجوری بود اصلا اذیت نشدم خودشم از فردای عملم دکترم گفت اصلا پانسمان لازم نیس همینجوری بازه
بخیه اذیت داره همش گیر لباست اینا میشه اذیت میشی
الان دیگه معمولا جذبی میزنن .مگر این که دولتی باشی..تو دلتی خبری از جذبی نیست .میدوزن
چه فرقی داره اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.