۵ پاسخ

منم چندروز روز اول ک زایمان کردم خیلی درد داشتم خودم ک اذیت میشدم دخترمم گربه میکرد آروم ک میشد دردم اونم آروم میشد.ببین خودت چیزیت نیس چون اونم می‌فهمه تورو.

من دختر اولم اینجوری بود به نظر من که خوب بود من وقت استراحت بیشتری داشتم دختر من فقط تو بغل همسرم میخوابید و همسرم پا به پای من باید بچه داری میکرد

از رفلاکسه شاید
بچه های رفلاکسی بغل باباشون آروم میشن

ببخشید این سوال رو میپرسم غسل به گردنت داری ؟

نمیدونم مال منم

سوال های مرتبط