خانما واقعا گوشی به جنین ضررنمیرسونه؟؟

۵ پاسخ

سخت نگیر منم اینطورم ولی بدون گوشی نمیگذره

وای فای خوب نیس خ
تلفن امواجش خیلی ضعیفتر

منم شنیدم بد ولی شبانه روز دستمه طاقتم نمیاد

عزیزم من تلگرام گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگو بیارمتون

چرا امواجش برا جنین خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی