گوشی ضرره برا جنین؟؟

۵ پاسخ

بله ، چون اشعه داره

نه من همیشه دستمه

استفاده نکن امواج داره

من ک شدید وابسته گوشی ام حقیقت تو شهر غریب حوصلم سر می‌ره نمی‌دونم چیکار باید بکنم تو بارداری

ب شدت ضرره ببین تا میتونی ازگوشی استفاده نکن میگن ضرر نداره ولی من باردار شدم دکترم گوشیو ممنوع کرد ب همسرم میگفت براش بسته اینترنی‌نزن
جاریم وقتی بارداربود هرکی بهش زنگ‌میزد گوشیو با فاصله میگرفت میزد روبلندگو حرف میزد

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی