گفته شده گوشی ب دلیل اشعه واسه تشکیل قلب ضرره آره؟؟

۲ پاسخ

اره ضرر دارع سعی کن یه مدت از گوشی دوری کنی تا قلب کوچولوت تشکیل بشع
به مامان منم گفته بودن همینو بخاطر همین نمیزاشتم اصلا به گوشی نزدیک بشه
12 هفتگی قلب آبجی کوچولوم تشکیل شده بود

والا منکه بیشتر معتادش شدم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی