واسه سونو تشکیل قلب کی برم خوبه؟؟؟ که دیگه تشکیل شده باشه

تصویر
۶ پاسخ

من وقتی فهمیدم باردارم تست مثبت شد ازمایش دادم مثبت شد نمیدونم گف عدد بتا پایینه اینا زیاد توجهی به حرفش نکردم همون روز رفتم پیش متخصص سونو واژینال انجام داد گفت سن جنین ۴روزه زود اومدی برو استراحت کن بچه تقویت بشه آمپول اینا داد از اونموقع هر سه هفته یبار میرفتم سنو واژینال تو ۶هفته معلوم شد قبلش تشکیل شده

8هفته

٨هفته ديگه حتميه

7 هفته و چند روز دیگه مشخصع

۸ هفته

٨هفته

سوال های مرتبط