۵ پاسخ

وای دختز منم همینجوری جدیدا یه شال میبندم دور کمرم گوشیو میزارم رو ویبره میزارم توش تا کسی پیام یا زنگ میزنه میرم دسشویی جواب میدم خدانکنه دستش بگیره دیگه نمیده منم جدیدا تا هواسش پرت میشه یه کوچلو نگاهش از گوشی برمیداره سریع گوشی هول میدم زیر مبلی جایی بعد میگه گوشی کو میگم‌ نمیدونم که اخرین بار دست تو بود‌یکم میگرده میبینه پیدا نمیکنه بیخیال میشه

عزیزم من بخاطر همین اصلا گوشی دستم نمیگیرم فقط وقتی خواب برمیدارم با تلفن خونه هم کار دارم زنگ میزنم جایی

دختر من هم همینطوره،مادرشوهرم اینا به گوشی عادتش دادن،خودم درطول روز گوشی دست نمیگیرم از تلفن خونه استفاده میکنم
برای برنامه های داخل گوشی قفل ورمز بزار وقتی بدونه چیز جالبی داخل گوشی نیست دیگه سمتش نمیره

مننم دخترم بدعادت شده باز من نمیدم دستش زیاد رو بهش ندادم امام همسرم کار خراب کرده

ی مدت ب هیچ وجه گوشی نگیر دستت حتی سایلنت کن وقتی بچت خابید برو ت اتاقی جایی زنگ بزن

سوال های مرتبط