خانوما کسی بخاطر کم بودن شیرش دکتر رفته؟؟؟

۶ پاسخ

اره رفتم قرص اکتیو ناتال مولتی ویتامین فقط داد هیچ فایده نداره

سلام وقت بخیر من ۷ماهه زایمان کردم پریود نشدم ممکنه باردار شم

من دکتر نرفتم ولی تو اصفهان یه خانم هست دکترا پرستاری داره مرکز مشاوره مراقبت نوزادی داره و من چهار روز بعد از زایمان رفتم پیشش تمام آغوز من تو مجازی سینم چسبیده بود دست میزدم انگار ماش و عدس زیر هاله سینم بود ، ایشون کلی ماساژ داد و فشار داد و دوشید، بقیه هم پیششون میرن واسه تکنیک های شیردهی
پیش پزشک یا مرکز بهداشت بری کاری نمیکنن فقط میگن چی بخوری شیرت زیاد بشه

اینا رو انجام بده درست میشه

تصویر

من رفتم لاکتاول داد

قرص افزایش شیر میدن
که خودت میتونی بری داروخونه بگیری نیاز به دکتر رفتن نیست

سوال های مرتبط