عزیزم تو هیچی کم نذاشتی بهترین مامانی نگران نباش بچه توی اوج دندون در اوردن دیگ بدنش یکم کم میاره همون رسیدگیای قبلتو داشت باش نگران نباش طبیعبه
بعضی پزشکا همزمان با آهن ، قطره اسیدفولیک هم میدن که به جذب آهن کمک میکنه
نگران نباش
پسر منم تالاسمی مینور کمخونی فقر آهن هم داره
دکتر میگه عادیه
مینور از باباش گرفته، کم خونی از من
چیکار میتونیم بکنیم
منم همیشه چیزای مقوی میدم، ولی اینا ارثی، فقط باید مراقب بود
خب دکترش قطر اهن 15باید داده باشه دو بار در روز
خیلی زود خوب میشه اصلا نگران نباش
سلام مامانی میفهمم احساستو. آدم فکر میکنه کم کاری کرده. ولی تو که همه تلاشتو برای بچت کردی. اگه کم کاری شما بود باید همه چیش پایین میبود ولی واقعیتش نوزادا یه ذخیره آهنی دارن که تو یکسالگی تموم میشه و باید با مکمل جبران شه. هرچقدم تغذیه خوب باشه بازم پیش میاد. فقط دختر شما کمبود آهن نداره من اینو تو خیلی بچه ها دیدم، حتی خانواده های مرفه و بسیار ثروتمند که هیچ کمبودی ندارن. ایشالا تا دو ماه دیگه درست میشه. دکتر قطره آهنش رو عوض کرد؟
عددش چنده.میشه عکسشو بفرستی
نگران نباش تو اکثر بچه ها طبیعیه عزیزم
بیشتر بچه ها توی این سن دارن گلم تا ۲ سالگی جبران میشه گلم اصلا نگران نباش بعداز ۲ سال متوجه میشدی سخت میشد عزیزم
منم بچم کم اهن و ویتامین کمخ ولی اینهمه غصه نخوردم. بچه اس دیگه. سخت نگیر درست میسه
ببر دکتر اهن بهتری بده
طبیعیه اکثر بچه ها تو این سن کمبود آهن دارن
دختر منم تا ۲ سالگی مشکل کمبود اهن داشت که خداروشکر تو ازمایش دوسالگیش مشخص شد که کمبود اهنش جبران شده
نگران نباش همه بچه ها مشکل کمبود اهن رو دارن
عزیزم اشکال نداره پسر منم داره البته خانواده پدریش هم دارن دکتر گفت ارثی هست الان بجز قطره آهن قطره فولی مکس هم میخوره
تو بچه ها طبیعه پسر منم آهنش کم بود
عزیزم طبیعیه نگران نباش❤️
عب نداره عزیزم کمخونی طبیعه تو بچه ها
پسرمنم یکسالگی یکم داشت اهن سبدرال بده برطرف میشه
ازمایش یک سالگی واجبه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.