بارداری دیر می گذره والله من این سال تموم نمیشه برام آخه سه ماه مونده تا زایمان خستم شد ورم دارم
شما هم توی این هفته انقباض و درد داشتین؟یعنی زیر دلتون سنگین بود و یهو درد میگرفت؟من اینقدر سنگینی زیر دلم زیاده که نمیتونم اصلا ادرارم رو کنترل کنم .طبیعیه ؟
مال مو امشب رفت ۳۶ هفته خیلی ذوق دارم
وایییی پگید تورو خدا،من میخوام تازه فردا بیام وارد هفته۳۵بشم🥺😭
من ۳۴ برام دیر گذشت
دقیقا این اخرا اصلا نمیگذره
من انگاری یک ساله تو ۳۶ موندم
عزیزم شما سزارین؟
کی نوبت داری؟
وای آره بعد چقد علایم داره و سنگینی اووف کی بریم ۳۷ ب بعد یهو بپریم 😐
هرچی ب آخر نزدیک میشیم دیرتر میگذره
دقیقا من چند ساله رو این 35 گیر کردم 😐 😐
اره ۳۵ هفته برا منم دیر گذشت ولی الان بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.