۱۱ پاسخ

بارداری دیر می گذره والله من این سال تموم نمیشه برام آخه سه ماه مونده تا زایمان خستم شد ورم دارم

شما هم توی این هفته انقباض و درد داشتین؟یعنی زیر دلتون سنگین بود و یهو درد میگرفت؟من اینقدر سنگینی زیر دلم زیاده که نمیتونم اصلا ادرارم رو کنترل کنم .طبیعیه ؟

مال مو امشب رفت ۳۶ هفته خیلی ذوق دارم

وایییی پگید تورو خدا،من میخوام تازه فردا بیام وارد هفته۳۵بشم🥺😭

من ۳۴ برام دیر گذشت

دقیقا این اخرا اصلا نمی‌گذره
من انگاری یک ساله تو ۳۶ موندم

عزیزم شما سزارین؟
کی نوبت داری؟

وای آره بعد چقد علایم داره و سنگینی اووف کی بریم ۳۷ ب بعد یهو بپریم 😐

هرچی ب آخر نزدیک میشیم دیرتر میگذره

دقیقا من چند ساله رو این 35 گیر کردم 😐 😐

اره ۳۵ هفته برا منم دیر گذشت ولی الان بهتر شده

سوال های مرتبط