۷ پاسخ

خوبه دیگه عزیزم ،من و داداشم ۳۲۰۰ بودیم هم نی نی ایمون تپل بودیم هم الان

به نی نی ام احساس ناکافی بودن میدین
خوبه دیگه 😅

نه خیلی ام وزنش خوبه تازه یادم خس

بچه من سونو گفت وزنش ۲۸۰۰ولی در اصل ۲۶۰۰دنیااومد

خب تا ۳۸هفته بالای سه میشه

اندازه شکمت چطوره

به نظرم خوبه که

سوال های مرتبط