دختر شما فقط نیست نمیدونم دلیلش چیه اکثریت وزن نی نی ها پایینه منم صدک رشدش پایینه
ببین وزن بچه به ژنتیک پدر ،مادر هم بستگی داره ولی خب با تغذیه قابل جبرانه من خودم لاغرم شوهرمم وقتی دنیا اومدن ۲۱۵۰ بوده ولی خب من از اول بارداری خیلی به تغذیم اهمیت دادم آجیل با شیر ومیوه هیچوقت نشده نخورم این اخریا هم لیدی میل با شیر ،میوه هر شب ،عدسی به عنوان میان وعده در هفته دوبار میخورم ،اجیل ،گردو،حبوبات ،سینه مرغ با رون بخر چرخ کن در هفته دوبار به صورت کبابی درست کن ،بادام زمینی بادام درختی ،چیزایی بخور که بیشتر پروتیین داره اینجوری بهتر وزن میگیره من خودم ۳۵ هفته ۲۶۰۰ بود راضی بودم
غذاهای وزن گیری بخور
خوبه ک انشالله تا زایمانت سه کیلو میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.