۲ پاسخ

من از چند روز یه بار یدونه بستنی میخورم
حلیم،عدسی ،کله پاچه گاها
ولی اکثرا غذام ماکارونی،شامی، کوفته،برنج و مرغ، قرمه سبزی، آبگوشت، یا مرغ بدون برنج، زود زود سیب زمینی آب‌پز میخورم
صبحانه هم اکثرا خامه با شیره خرما ،خرما،گردو میخورم
کلا زندگیم شده خوردن شکر خدا تا الان هم وزنش خوبه سعی کن غذاهایی که وزن دهی بالا دارن زیاد استفاده کن غذای سرخ کردنی هم کم بخور

راه حلش فقط غذاهای پروتئینیه
گوشت و مرغ و لبنیات و تخم مرغ و آجیل و ...

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد