۱۰ پاسخ

آجیل بخور
تخم مرغ و سیب زمینی ابپز

پودر لیدی میل با شیر بخور هرروز دو قاشق بریز تویه لیوان شیر

۲۷۰۰-۲۸۰۰ میشه

بستنی خیلی خوبه

بستنی

تخم مرغ اب پز، بادوم درختی، پودر لیدی میل هم خیلی خوبه، کنسرو لوبیا درست کن من اینارو خوردم دکترم میگفت شکمت کوچیکه امروز رفتم خداروشکر اوکی بودم

روزی۱سیخ اندازه۴تامتوسط گوشت گوسفندی بخور حداقل۱کیلووزن میده به بچه بستنی هم خوبه

روزی،۱۰ تا بادوم . یک درمیون حلیم . آبگوشت . کباب . جوجه کباب کن بخور . یک درمیون بستنی . ماش پلو . شیر موز بدون شکر به جاش دوتا خرما بنداز

لیدی میل دکترم داد و حبوبات خیلی خوردم اش رشته بستنی بادوم
اینا تاثیر داشت

تخم مرغ ابپز خیلی خوبه

سوال های مرتبط