من 31هفته 6روز رفتم 2013+302با صدک 60درصد
لیدی میل روزی یکبار یا دوبار میخورم
امگا 3هم هفته ای یه بار
عزیزم من از،۳۲ هفته که کم بود دکتر لیدی میل داد خوردم تا ۳۶ هفته ک رفتم هیچ فرقی نکردم اصلا برای من تاثیر نداشت هرروز تخم مرغ آپز و مغزیجات میخوردم
زورمو زدم فایده نداشت ۳۶ هفته ۲۳۶۰ بود
الان دیگه هرروز یا کباب مرغ یا کباب گوشت یا گوشت تو شیشه میخورم صبحانه هرروز حلیم میخورم با بستنی و کره بادوم زمینی
دیگه ببینم خدا چی میخاد
ژنتیکی بیشتر بنظرم.خورد و خوراکم بی تاثیر نیست..ولی خب میگی خوردو خوراکت خوبه..سعی کن این آخرا بیشتر بخوری
منم سر پسرم با اینکه همه چی میخوردم و خورد و خوراکم عالی بود با وزن ۲۸۰۰ بدنیا اومد
الانم دخترم وزنش کمه بنظرم ژنتیکه و شکم زا مادر
فهمیدم بچه هام زیر۳کیلو بدنیا میان
بستنی
آجیل
حلیم آبگوشت
چند باید باشه مگ
خوبه عزیزم هنوز کلی وقت داره
لیدی میل بخور روزی سه وعده انشالله جواب بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.