اگر مشکل فقط کم وزن گرفتنش هست و باقی آزمایش ها و سونو و غربالگری و ان تی خوبه که نگران نباش
جاری من بچه ش دنیا اومد زیر دو کیلو بود ولی هزار هزار ماشالله الان که چهار ساله است اضافه وزنم داره.
پسر من دنیا اومد 3/۵ کیلو بود الان چهار کیلو کمبود وزن داره.
پس اگر باقی چیزا درسته نگران وزنش نباش
تخم مرغ ابپز
سسب زمینی و تخم مرغ ابپز عالیه
دلستر بستی حلیم ابگوشت سیرابی اینارو امتحان کن
بادام بخورتا میتونی
بستنی سنتی شنیدم خیلی خوبه
من بچم گفتن ریزه حلیم وبستنی خیلی میخوردم وزن گرفت
منم رفتم وزنش کم بود .پودر لیدی خریدم برا خودم بخورم.دکترم که ریلکس بود خوبه☹️
لیدی میل وانیلی .بستنی .حلیم .
اجیل
اناناس
دلستر
بادام زمینی
من ۳۶ هفته و سه روزم وزن بچم دو کیلو و سیصد
دلستر و ابگوشت و برنج خورشتی و شیرعسل بخور .دلستر شیرعسل البحر یا الفجر هرروز بخور دو قاشق دلسترم هر روز دو لیوان .من اینطوری میخوردم
منم دیروز سونو دادم دو شکمش ۱۸ روز عقب بود وزنش هم دو کیلو
تو ۳۴ هفته ۴ روز 🥲🥲 خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.