در این دو هفته زمان داری . بستنی عالیه اگر دیابت نداری . حلیم و گردو و مغزیجات . پروتئین
ماست یونانی یا پرچرب_بستنی_پودر لیدی میل هر روز دو لیوان درست کن بخور_حلیم_تخم مرغ آب پز_دلستر استوایی
اصلا ربطی به تغذیه نداره مهم سلامت بچه هست نه وزنش پسر منم وزنش کم بود هر بار سونو میدادم کلی بهم استرس میدادن که رشدش عقبه ولی خداروشکر سلامت دنیا اومد الانم داره عالی رشد میکنه خداروشکر .
نمیدونم چرا من دوتا بچه دارم ماه اخر وزن اضافه نمیکنن 😑😕
سر پسرم ۳۰ هفته دکتر گفت زیاده که کم نیس وزنش ۳۶ هفته گفت ۲۴۰۰ کمه 😑
اخرشم ۳۸ هفته با وزن ۲۷۵۰ دنیا اومد
عزیزم تو این دوهفته هر روز تخم مرغ بخور
آجیل بخور
میوه بخور
ماست ایسلندی بخور مطمین باش کلی کوچولو خوشگلت اضافه میکنه
ربطي به تغذیه نداره منم به علت درشت بودن بچه گفتن باید سزارین بشی تغذیه خاصی هم ندارم
اشکال نداره بچه ریز باشه دنیا بیاد زود تپل میشه بچه من تا ۴۰ روز ۳ کیلو اضافه کرد ۲۸۰۰ بود ۳۷ و ۵ روز دنیا اومد
عزیزم نگران نباش دختر من دو هفته اخر هیچی اضاف نکرد الان ک دنیا اومده داره اضاف میکنه نگران هیچی نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.