بستنی سنتی پرخامه بخور
آب کله پاچه و پاچه
حلیم
جوجه کباب
گوشت کبابی
آبگوشت
بادام درختی
موز
من سر دخترم هرچی بگی خوردم اما ۳ موند
بادوم هندی خام عالیه
دلستر .بستنی. تخم مرغ آب پز .آجیل
دلستر مالت گندم یا جو
حلیم
کوبیده و جوجه
کره بادوم زمینی
آبگوشت
شیر برنج
من 33هفته رفتم 1700بود بچم ،
دو هفته است لیدی میل و هر چی فکر کنی مفیده هم میخورم ولی بازم رفتم 35هفته 2 کیلو شده بود
حس میکنم به اینا نیس وگرنه من از اول بارداری همش چیزای مفید و قرص برا وزن بچه میخورم فایده نداره والا به ژنتیکه بنظر
خوبه ک
تا بدنیا بیاد حتما سه کیلو شده
ال آرژنین خیلی خوبه
منم ال ارژنین و لیدی میل میخورم هییییچ اثر نداره
یعنی لیدی میل و ال آرژنین هیچ تاثیری نداشته براتون؟من دلم به همینا خوشه.من از الان شروع کردم.شما چند وقته میخوری؟
شیرموز
گوشت
مرغ
بستنی وانیلی
حلیم
اگه قند نداری اینارو بخور
شیر موزتو مثل معجون درست کن اجیل و مغزیجات و خرما ایناهم بریز توش
حلیم،آبگوشت،بادام درختی،شیربادام،دلستر،بستنی
اینا میگن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.