منم وزن بچم کمه . 36 هفته 2400 بود . نامه بستری بهم داده برای 38 هفته . قرص ال آرژنین بگیر با لیدی میل خوبه برا وزن گیری
عزیزم صدک بستگی ب اطلاعاتی داره ک ب دستگاه سونو از قبل دادن
منم رفتم سونو صدک بچم ۲۵ بود
جای دیگه رفتم با همون وزن صدکش ۵۰ بود
دکتر گف چیز خاصی نیس هر دستگاهی رنج وزنی خاصی رو ی صدک معرفی میکنه
صدک چیه؟!و کجای سونو مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.