آب دور شنیدم بچه ها دلستر رو خیلی پیشنهاد دادن روزی یکی دوتا بخور کامل
و هندونه اگ پیدا کنی
عزیزم برای وزن نگرانی؟هزارنمونه دارو و نسخه میدن خیالت راحت
خودتم پروتیین بخور زیاد اوکی میشه انشاالله
اصلا هیچکدومش نگران کننده نیست الکی استرس نده به خودت برای آب دور جنین دو روز مداوم آب بخوری و شیرینی اینا فورا میاد بالا برای وزنش هم حتمن هر روز تخم مرغ اب پز ماست یونانی سینه مرغ بادام درختی شیر حتمن بخور اینارو بر اساس تجربه میگم ها یه هفته ده روز بعد برو سونو همه چی خوب میشه مطمن باش
تو جواب بچه ها گفتی دیابت نداری میتونی کلی چیزای مقوی بخوری حلیم بستنی برا وزنگیری نمیدونم همه چی میتونی بخوری منم ۲۸ هفته و ۴ روز ۱۱۴۷ بود حالا اون صد گرم زیاد با مال تو فرقی نداره برا اون طول ران و نمیدونم اینا زیاد نگران نباش تا یک هفته ده روز عقب جلو بودن اصلا مهم نیست طبیعیه مثلا من ۲۸ هفته و ۴ روز برام قطر سر رو زده ۳۰ هفته و ۳ روز 😂🤣
مایع ۸ فکر میکنم خیلی پایینه ببر سریع دکتر ببین چی میگه در مورد کبد متوجه نشدم یعنی چی
عزیزم مایع دور جنینت کمه و وزن جنین یکم کمه روزی ۱۵ لیوان اب بخور و اینکه حتما دلستر و بستنی بخور اگر دیابت نداری
خوبه ک چرا نگرانی یکم وزنش پایینه اونم تا ماه اخر وزن میگیره
خب عزیزم مشکل خونرسانی نداره نینی ؟؟؟
🥲💔😭
بفرما
کو
کووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.