من چهل روز بعد زایمانم دکتر گف بیا ی دستگاهی بزارم دیگه بچه دار نشی ی مدت گوش نکردم والا.سر چی ؟
اون واسه پولش میگه
واسه چی باید بزاری من گذاشتم ۶ماه داشتم از کرده خودم پشیمون شدم اینقدر عذاب کشیدم همش خونریزی درد عفونت لکه بینی کمر درد وحشتناک انکار زایمان طبیعی داشتم هر ماه آخرش درش آوردم خلاص تازه موقع گذاشتنش خیلی درد وحشتناکی داره ایکاش هیچ وقت انجام نمیدادم
چرا باید؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.