باهات همدردیم من نمیدونم نفخه کولیکه رفلاکسه فقط میدونم ناآرومش میکنه جوری که شیرخودم کم میاد براش یه وعده شیر خشکم بهش میدم که بلکه بخوابونش
وایییییییییی منمممممخ دیوونه شدم کاش خودم هزار درد بگیرم این بچه ی درد نداشته باشه ح اینقدر گریه کنه دیوونه شدم مال من ک سینه هم نمیگیره قطره هم ی عالمه دادم بی فایده شیشه میدم از مجبوری نمیدونم دقیقا چ خاکی برسرم بریزم
الهی بگردمش...قشنگ درکت میکنم بعنوان یه مامانی که حدودا ۴۰روز نخوابیدم بخاطر کولیک لعنتی... روزی دوساعت
کی بیقراری میکنه شب موقع خاب گریه میکنه؟؟؟دختر من شبا موقع خاب خیلی گریه میکنه و نق میزنه ینی کولیک داره؟؟
برای من گریمچر با کولیکز بهتر بود ارومش کرد
بچه منم همینه خسته شدم بخدا دلمم اینقد میسوزه براش با گریه هاش منم گریه میکنم آدم حاضره خودش هزار تا درد و تحمل کنه اما یه لحظه جیگر گوشش درد نکشه
کولیک چیه آبجی؟
آخی الهی نی نی کوچولو ایشالا زود خوب میشی
من نمیدونم این کولیک رفلاکس از گجا در اومد اخه قدیم از این خبرا نبود بخدا حتی اروغ بچه هارم نمبگرفتن
ای خوووودا😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.