من با انگشت شصت و اشاره ، یه قسمت و میگرفتم و فشار میدادم ، بعد آمپول و میزدم و دردش کمتر میشد
موادش رو هم خیلی آهسته تزریق کن
بمنم گفت تا ۳۵ یا ۳۶ نه بیشتر
واقعا منم درد میکشم به رونم که میزنم بعدش گریه میکنم😑
اون که بزنی زایمان طبیعی خیلی سخت میشه اگه سزارین میکنی خوبه
ی هفته پیشم اینجوری شدم رفتم بیمارستان ولی سونو و تست و ان اس تی خوب بود امشب دیگ نرفتم
خانم ها من امشب احساس کردم خیس شدم اب بود ی. قلوپ ولی دستمال گذاشتم دراز کشیدم بلند شدم چندتا سرفه کردم هیچی نبود ب نظر شما از چیه.بلد نیستم چطوری باید اینجا سوال کنم
خانم ها برای چیه
😭😭😭😭منم کلی دردمیکشم ولی چاره ای نیست دکترمم نذاشت قطع کنم
چون شکم سفت میشه وقتی بزرگ میشه
به بازوت یا رون پات بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.