چرا فک میکردم فقط خودم اینجوریم😕بعضی وقتا دلم میخاد بزنمش ولی اکثرا کنترل میکنم 🙊میخابه دلم میخاد بزنم خودمو له کنم از بس عذاب وجدان میگیرم
من دخترم تازگیا خیلی منو میزنه اینقد میزنه تو سرم رو سینه ام معده ام شکمم جونم در میره ماشالله دستشم سنگینه
منم این فکرارو میکنم بعضی وقتها دیگه طاقتم تموم میشه ولی بعد که خوابید اعصابم خورد میشه و ازش خجالت میکشم ولی خب خشمم درونمه بروزش نمیدم که متوجه بشه،نفس عمیق بکش یه لیوان آب خنک بخور همه ی بچه ها اذیت میکنن عیب نداره
من که له میکنم تو باز خیلی صبر داری پسر بچه اصلا کنترل نمیش پسر من روانیم کرده بس که شیطون میدونه کتری داغ قوری داغ تو کسری از ثانیه درشون برمیدارهرچی بیا جلو دستش میندازه داخلش دیشب سوییچ انداخت داخل کتری ازکار افتاد ببین اینجوری بکنی ازدربندازم بیرون از پنجره میاد اصلا حیا نداره نمیترسه همه چیزم متوجه میش اما گوش نمیده هر کدوم از کاراشو باکلی جیغ میزنم علیرضا نکن برو کنار حداقل 15بار تکرار میکنه بعدش شاید بره سراغ ی چیز دیکه
وااای منم دقیقااااا دستم مشت میکنم دندونامو فشار میدم ک نزنمش فق😭
اشکال نداره خدا بزرگه این روزا هم میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.