خانما شیر خشک حتما باید با کدملی بگیرم؟ آزاد چند میشه؟

۳ پاسخ

فکنم 20یا30فرقشه

ازاد من سوپراکل خریدم ۲۰۰

آزاد همون قیمتی ک روش خورده بهت میدن،
با کدملی ۷۰ تومن کمتره

سوال های مرتبط