بنظرم خواهر داشتن خیلی بهتره مخصوصا برای دختر....
خواهر داشتن خیییییلی خوبه...
شما اقدام کنین هرچی خدا خواست
تعیین کننده جنسیت مرده اسپرم اقات باید همه جوره اوکی باشه .برا اینکه بدونی اوکی هست هم باید ازملیش اسپرم بده و دکتر زنان بهت بگه هم تحرک هم تعداد همه چیش اوکی هست چون اگه تحرکش کم باشه شما خدای گرمیجاتم بخوری نمیشه.
به نام خدا نمیدونم خس میکنم ژن بیشتر تاثیر داره
فقط قبل همسرت حتما ارضا شو
پیاااااز با همه غذاهاتون بخورید پیاز خام منظورم و همچنین سیر ...غذای شورم تاثیر داره ولی مواظب فشارت باش
آقا یه نفرتونم بیاد روش دختر زایی بگه ماهایی ک پسر داریم دوست داریم دومی رو دختر دار بشیم لذتی ک دارید رو ماهم داشته باشیم
خوراک مرد خیلی مهمه
و دخول عمیق
من شنیدم میگن عرق کاسنی خوبه با دوازده روز بعد پریودی رابطه داشته باشی پسر میشه
جنسیت با مرده
همسرتون باید خیلی گرمی بخورن و چیزای مقوی ، موز و خرما و مغزیجات و گوشت گوسفند و…
دخول عمیییق باشه
شوهرت گرمی بخوره صبحونه تخممرغ با پیاز بده بخوره،پنیر با سیاهدونه بخوره ،رحمت رو با روغن سیاهدانه گرم نگه دار ،ارده با شیره انگور و سیاهدونه چند وقت جفتتون بخورید این موارد رو منو شوهرم رعایت کردیم بچمون پسر شد
من همش لبنیات میخوردم سردینه چیز ها دکتر گفت اصل ژنه ولی بازم پسر میشدن
خرما و ارده میخوردیم ما،دیگه نمیدونم ربطی به اون داره یا ن😂،تو رابطه خانم حتما باید ارضا بشه،،فلفلم که من تو غذاهام فراوون میزدم،حالا منی که دختر میخوام با این سبک زندگیمون فکرنکنم اصلا بشه
شوهرت خیلی باید گرمی جات بخوره
خودتم زیر شکمت رو با روغن سیاهدانه ماساژ بده رحمت گرم بشه
من اینارورعایت کردم:
لبنیات یکماه مصرف نکردیم هیچکدوم، خودم نیم ساعت یساعت قبل رابطه قرص فلوکونازول 100میخوردم، اول زن ارضا بشه بعد مرد، دخول عمیق باشه مثلا پوزیشن داگی، مرد قرص جوشان ویتامین سی مصرف کنه، روز تخمک گذاری رابطه داشته باشید و یه شب درمیون قبل و بعدش تا سه الی 5بار رابطه، مثلا تخمک گذاریتون دهم برج هستش رابطه بشه 6،8،10،12 برج البته من سه بار فقط رابطه داشتم
لبنیات رو حذف کنید کلا
سردیجات رو حذف کنید
کلا گرمی بخوره همسرت
گرمیجات بده ب همسر
گرمیجات بخورین و رابطه روز تخمک گذاری باشه.. من و همسرم کلا گرمی زیاد میخوریم.. و انروزیکه رابطه محافطت نشده داشتیم روز تخمک گذاریم بود بعد نینی پسر شد ..منم میخام ی پسر یه دختر داشته باشم😍 ایشالله ک بعدی دختر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.