خانما چرا مدفوع بچم سبزه

۴ پاسخ

سرما خورده پهلو هاش

طبیعیه بخاطر صفراست اگه زود به زود بیرون روی داشته باشه زرد میشه اگه یکم دیر کنه سبز میشه

اگه شیرخشک میخوره طبیعیه به خاطر اهن تو شیرخشکه

عه سوال من😅

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۲ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان النا مامان النا ۵ ماهگی
مامان امیرشاهان ونورا مامان امیرشاهان ونورا ۲ ماهگی