اشکال نداره بچم انگشتشو مک میزنه

۹ پاسخ

دختر منم جفت دستاشو میکنه تو دهنش با کلی سرو صدا میخوره پستونک رو پرت میکنع تن تن بیرون دستشو میکنه تو دهنش😂

دختر من دوتا دست مشت میکنه با هم میکنه دهنش میک میزنه 😂😂😂بخاطر لثه هاشونه

نه چرا اشکال داشته باشه؟!

پسر منم میخوره میترسم همینجوری بمونه

نه عزیزم من دخترم از روز اول همینجوری بود حتی پسر خواهرمم همینجوری بود

شایدم میخواد دندون دربیاره

پستونک نمیخوره؟

نه عزیزم تازه یاد گرفتن خوششون میاد بعد از یه مدتی ول میکنن

دختر منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری