بهار تایمشه الان زوده
زوده
از ۱۸ ماه به بعد بگیر
خیلی زوده داغون میشه بچه ات تا۲۰ماهگی کامل بده بعدوعده هاروکم وکمترکن هم خودت عذاب نمیکشی هم بچه ات
من پسرم شیر خودم رومیخورد تا دوسالگی شیر دادم
دخترم شیر خشکیه اونم تا ۲سال میدم حتما
خیلی زوده طفلی
زوده گلم
چرااااا وا زوده الان گناه داره بچه
چرا ميخواي بگيري ؟
نه منم ۱۳ ماهگی گرفتم
تا۲سال بده گلم گناه داره اگه میخوای ازشیرخودت بگیریش شیرخشک بده
طفلی گناه داره
اگ شیر خودت رو نمیخوای بدی
بچه رو شیرخشک بده
چرا خیلی زوده،حداقل بزار بعد ۱۸ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.