مگ تو این هفته سرویکس مهمه؟
اخه چرا از منو جز ۱۸هفته هیچ چک نکرد
سلام عزیزم من دقیقا هم هفته شمابودم که بستری شدم سولفات وآمپول ریه زدندیعد۳روز مرخص شدم ولی از اون موقع استراحت مطلق هستم
سلام ایشالا ک بسلامتی زایمان کنی علائمت چی بود ک فهمیدی طول سرویکست پایین
منم هفته ی پیش بستری شدم یک شب داروهای ریه رو گرفتم و الان تو خونه استراحت مطلقم، طول سرویکسم شده بود 26، لکه هم داشتم، آب. دور جنینم کم شده بود. خداروشکر الان شرایطم بهتره، آب دور جنینم هم خوب شده. فقط اینکه برای دستشویی یا حمام از جام پا میشم و نهایتا چند قدم تو خونه بزنم.... تا ایشالا به 37 هفته برسم.
میرسونی نگران نباش
فقط باید استراحت مطلق باشی و دارو بگیری
خواهر من ۲۶بود سرویکسش
الان بهتره خداروشکر
دوست منم دقیقا هفته یه شما بود ک دهانه رحمش یک سانت باز شده بود سوزن ریه رو زد هرشب شیاف استفاده میکرد و کاملا استراحت مطلق بود فقط برا سرویس رفتن بلند میشد و تا 39هفته رسوند خودشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.