۵ پاسخ

دختر من الان رفته تو چهار ولی نمیزنه

ماشالله بهش ولی معمولا توچهارکه میرن شروع میگنن

من 5 ماهشه نزده

بسلامتی عزیزم

دختر من چرا غلط نمیزنه خیلی نگرانم🙂🥲

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۴ ماهگی
مامان میلا بانو💕 مامان میلا بانو💕 ۸ ماهگی