دخترا برا یبوست از چی استفاده میکنید

۸ پاسخ

روغن زیتون

عناب ذرت آلو

سوپ و کیوی

کیوی، زیتون ، اب ولرم

سالاد درست کن روش روغن زیتون زیاد بریز
پرتقال و‌کیوی
الو انجیر

آووکادو رو امتحان کن یه تیکه کوچیکش کل بدنتو میاره میریزه بیرون حتی اگه یبوست شدید باشی ..برا من که عالی بود دوبار خوردم هر بارش بعد یه ساعت ۷ بار پشت سر هم رفتم دسشویی تا آخرش که دیگه معده مو هم تمیز کرد ریخت بیرون ... فکر کن مدفوع سنگ و تیکه ای خیلی راحت دفع میکرذم

روغن زیتون

ذرت خیلییی خوبه برای یبوست منظورم بلال هست
قیصی خیس خورده
کیوی هم عالیه
من با این سه تا اصلا خداروشکر یبوست نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری