سلام دخترا خوبین
میتونم برا یبوست قرص بخورم

۱۶ پاسخ

سلام ناشتاخاکشیرآلوبخورشب خیس کن صبح بخور

ولی خانم شجاعی مطبش مجهزه خودش هم سونو دارن

دیگ انتخاب دکترت باخودتون

میگن دکتر لک هم عالیه

نه انجیر آلو لواشک ابلیمو تازه بریز تو چایی گلابی نارنگی شلیل هندونه اینا بخوری دیگ نمیگیزی منم همین مشکلو دارم میخورم اوکی میشا

فعلا تشکیل قلب رفتم

انشالله ماه چهارم ردکنی دیگ تمام میشه

دکترت کیه عزیزم اهواز

اول بادکترت مشورت کن خدایی نکرده مشکلی برا جنین پیش نیاد

با دکترت مشورت کن ببین چی بهت میگه

براهمین یبوست داری این داروها خودش باعث میشن

من الان میوه سبزی جات مصرف میکنم کمک میکنن از گوگل کمک بگیر

یوقتایی مدام ن

معلولا تواین سن بارداری قرص نمیدن قرص اهن مصرف میکنی

تحرک نداری الان نمیتونی قرصی بخوری

انجیربخور سبزی بخور میوه بخور لواشک بخور

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه کربلا ❤️ مامان هدیه کربلا ❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری