۵ پاسخ

باید یک قوطی یک بگیری ویکی هم دو
بعد مثلا اگه روزی شیش بار شیر یک میدی
۵ بارش کنی و یکباز از شیر دو بدی تو دو یا سه روز تعداد ۲ زیاد بشه
نباید یه باره عوض کنی

معمولا میگن پایان ۶ماهگی بایدعوض شه

شماره ٢ بعد ٦ ماهگيه

دکتر گفت ۲ رو اخر ۶ ماهگی میدن

اره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ ۱ سالگی