مامانا بی‌زحمت برام یدونه سوره حمد میخونین دارم میرم سونو آنومالی🙏🙏

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم فرستادن برات ایشالله با دل خوش برگردی خونه 🥹❤️

خوندم انشاالله خیره

سلام من خوندم

منم امروز انومالی دارم خیلی استرس دارم عزیزم برامن دعا کن زودترازمن صدا قلب کوچولوتو میفهمی

خوندم عزیزم انشاءالله همه چیزش خوبه

خوندم خوش خبر باشی 😇😘

برات خوندم،برو انشاالله همه چی عالیه

انشالله همه چی خوب باشه

سلام فرستادم ایشالا با خبر خوش بیای

سلام فرستادم به امید خدا برو همه چیش سالمه

فرستادم برات 🤲🤲❤️❤️ایشالا با دل خوش برگردی

سوال های مرتبط

مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری