۵ پاسخ

اره اتفاقا برا شیر هم خوبه

من می‌خوردم برای اینکه شیرم بیشتر بشه بعد که بچمو بردم دکتر برای دلدردش گفت ماکارونی ، موز و انبه و لبنیات نخور

سلام من خوردم مشکلی نداشتم ولی چون نفخ داره یه کم عرق نعناع خوردم

من از۴۰ روزگی به بعد خوردم
یکی میگه واسه شیرخوبه
ازاون طرفم میگن نفخ داره ماکارونی

نخور تا ۴۰ روزگی به نظرم ما تا ۴۰ روزگی خیلی رعایت میکنیم

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد