خانما تو فرنی شکر هم میریزین؟

۷ پاسخ

نه با شیر خشکش قاطی میکنم
پوره سیب هم میریزم گاهی اوقات برای شیرینش

ی کوجولو نبات بهتر از شکر

نه فقط یه کوچولونبات

نه اصلا... با سیب، موز، کدوحلوایی و خرما شیرینش کن

ن اصلا شکر نمک عسل ممنوعه تا ۱ سال

نه
تا یکسال شکر و نمک و ادویه ندین که ذائقه بچتون طعم مواد طبیعی رو بپسنده و بعدا باعث فشار خون و دیابت نشه

اصلاا..تا یکسالگی ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی