تو فرنی شکر میریزین

۴ پاسخ

نه با نبات درست کن چون آرد برنج سرده نبات گرمی اینجوری باعث میشه دل درد هم نگیره

نه با خرما یا شیره انگور کمی میزنم

اره خیلی کم

تا یکسالگی نه

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی