مامانا تو فرنی شکر میریزین؟؟؟

۷ پاسخ

دکتر بمن گفت ی قاشق مرباخوری بریز

ن عزیزم ممنوعه میتونی از سیب یا موز واسه شیرین کردنش استفاده کنی

والا پ میگن زیر ۱سال ممنوع

آره

نه فقطخرما

در خواست بده گلم🥲🦦

قبلا یه کوچولو نبات مینداختم خالا با خرما یا موز قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان بردیا کوچولو🩵 مامان بردیا کوچولو🩵 ۱ سالگی