خانوما برای کمکی تو فرنی شکر میریزین؟

۳ پاسخ

نه اصلا نریز

ن اصلاااااا خیلی بده شکر کم هوش میکنه به علاوه مشکلات دیگش

من بعضی وقتا با خرما واسش شیرینش میکنم
بعضی وقتا با یه تیکه کوچیک نبات

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان بردیا کوچولو🩵 مامان بردیا کوچولو🩵 ۱ سالگی