۳ پاسخ

فقط باید قطره بینی استفاده کنی و با پوار بینیشو تیز کنی.
یه کاریم من میکردم یه بالشت میزاشتم بچه رو به سینه روش میزاشتم خلطا میریخت

پسر من ده روزه اینجوریه
اول سرفه خشک بود
بعد خلط دار شد
بعد بینی اش کیپ شد
الان همه چیزش اوکیه ولی همچنان سرفه میکنه
۵ ماهشه پسرم
بهش دارو هم دادم فایده نداره بابد دوره اش بگذره
ویروسه همه دارن میگیرن

ببرش دکتر عزیزم

سوال های مرتبط