پسرم فقط ریزش بینی داره دارو چی بدم بهش؟

۵ پاسخ

ستیریزین بده اگ دارو دیگه ای میخوره دوساعت فاصله بنداز

اسپری بینی برن و با پوار تمیز کن

سیتریزین عزیزم

فقط اسپری بینی و تخلیه

بزار یکم بیاد تخلیه بشه جلوشو نگیر

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی