۴ پاسخ

منم اینجوریم الان اینجوری بود پاشدم بهتر شد

عادیه، من حتی مثل تایمای پریودی شکمم ورم هم میکرد گاهی
ولی بخاطر سبقه سقط هم شیاف پروژسترون مصرف میکردم و هم هفته‌ای سه‌بار آمپولش میزدم
به دکترت بگو ممکنه یچیزی برات تجویز کنه که درد بره

به کمر دراز میکشی؟

منم اینجوری بودم گفتن برای نی نی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری