خانما من تقریباروزی دولیتر آب میخورم زیاده ؟🤔

۶ پاسخ

نمیدونم ۲ لیتر چند تا لیوان میشه.
ولی ۸تا ۱۰ تا عالیه.
زیادی نخور یه وقت اب دورجنین زیاد نشه

نه اتفاقا خوبه
فقط اگر مشکلی با سرویس رفتن بعدش نداری

ببین اب خوبه اما به اندازش،زیادش دفع پروتیین میاره

خوش به حالت من روزی ۴یا۵لیوان آب میخورم

قدرشو بدون😂من ب زوووووور آب میخورم

خوش بحالت من ب زور ی لیوان اونم باید طعم دار کنم تا بتونم بخورم
روزانه ۸ لیوان میگن بخورید خیلی مفیدع آب

سوال های مرتبط