بچه ها من روزی ۳تا خرما میخورم
زیاده؟

۶ پاسخ

منم میخورم نزدیک ۱۰تا شایدم بیشتر🤤😂

خرما چون فیبر داره قندو یهو بالا نمیبره... خیالت راحت

خوبه اگه قتدت خوب باشه

یه بنده خدایی گفت دیابت میگیری
ولی من جایگزین قند و شکلات کردم
و شیرینی جات کم میخورم
دوباره آزمایش قند دادم خوب بوده

نه خوبه منم میخورم

منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولووو مامان جوجه کوچولووو روزهای ابتدایی تولد
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته شانزدهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری