۱۱ پاسخ

ماشاءالله واقعا چجوری به وزنی که عالیه میگین کمه

خوبه ماشاءالله

ماشاالله عالیه

عالیه

دختر منم ۱۱ کیلو
۷۹سانت
۴۸دور سرش
تقریبا بچه هامون مث همن
من دکتر بردمش گفت خیلیم نرمال اوکی‌هس

ماشاالله عالیه من چی بگم ۷کیلو ۳۰۰

خوبه

بچه من ۴۵ روزه یکسره سرما وزنش ۸ کیلو مونده همسن پایار هستش

برو بابا پسر من الان ۱۰و نیمه پسر تو خیلی خوبه

خوبه ماشالله

چند سالشه

سوال های مرتبط