خانمها ژله خوبه واسه بچه یکسال و۶ماهشه

۶ پاسخ

خودت درست کن اره

حتما خوب نيست ولي خب گاهي اشكالي نداره

نه دوسه روز یبار میدم

من گاهی که درست میکنم . خودمون وقتی داریم میخوریم . میاد یکم میخوره

دختر من عاشق ژلست منم میدم میخوره
دیگه نمیدونم خوبه یا نه

من از۱سالگی میدمش

سوال های مرتبط

مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی
مامان ehsan . kiyan مامان ehsan . kiyan ۲ سالگی