برا بازی
آروغ دارن معمولا
شاید عاروق داره عزیزم
آروغ دارن
آروغ نداره؟
دخت. من گاهی اینجوری کرده بلتدش کردم آروغ داشته
بخاطر همین میخوام امروز ببرمش دکتر
دختر منم قبلا اینجور بود الان دو سه روزه بدتر شده شیر میخواد بخوره دست و پا میزنه موهاشو گوششو میکشه انگار به زور دارم بهش شیر میدم نمیدونم از چیه احتمالا ببرمش دکتر
رفلاکس. برو دکتر دارو میده اینجور بچه نمیخوره وزن نمیگیره خدای نکرده
احتمالا رفلاکس
رفلاکس پنهان
تا. جایی که میدونم رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.